Izrada sistematizacije radnih mjesta

Sistematizacija je sažet popis i opis poslova koje djelatnici obavljaju na radnim mjestima. Svakom radnom mjestu koje ima određeni naziv odgovara određeni popis i opis poslova. Popis i opis poslova u sistematizaciji smatra se temeljem za zasnivanje radnog odnosa i sastavnim dijelom Ugovora o radu.

Kvalitetno definirana sistematizacija radnih mjesta osigurava:

olakšan odabir novih djelatnika i uvođenje u posao

realnu procjenu radnog učinka

temelje razvoja karijere

 utvrđivanje kršenja radnih obaveza

pomoć kod radnih sporova

 

Ažurna i kvalitetna sistematizacija radnih mjesta osigurava:

 optimalno i ravnomjerno korištenje radnog vremena djelatnika i njihovih stručnih i osobnih sposobnosti

 učinkovito rukovođenje na svim razinama

 koordinacija i nadzor nad izvršavanjem posla

Projektne aktivnosti u izradi/ažuriranju sistematizacije radnih mjesta su:

1. Snimka stanja i nalaz utvrđenog stanja u tvrtki

2. Prijedlog izmjene organizacijske sheme i sistematizacije radnih mjesta

3. Izrada opisa radnih mjesta i zadataka prema procesima / odjelima

4. Izrada Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta

Razvoj i implementacija modela nagrađivanja

Model varijabilnih plaća, ukoliko se implementira na pravi način, poboljšava poslovne rezultate kao i motivaciju i produktivnost zaposlenika.

Revizija i izrada kadrovske dokumentacije

Revizija kadrovske dokumentacije je usluga putem koje se provjerava ispravnost  cjelokupne dokumentacije tvrtke i svih zaposlenih djelatnika vezana za radno-pravne odnose i obaveze po Zakonu zaštite na radu.

Usluga se sastoji od tri dijela:

  1. Analiza dokumentacije i njene usklađenosti sa Zakonom o radu, Zakonom zaštite na radu te ostalih radno-pravnih propisa Republike Hrvatske te internih akata tvrtki.
  2. Predlaganje rješenja za neusklađenu dokumentaciju
  3. Izrada radno-pravne dokumentacije za zaposlenike

Ukoliko imate potrebu raditi dodatne promjene ili izradu nove dokumentacije tvrtke, u mogućnosti smo ponuditi uslugu izrade svih radno-pravnih akata kao što su Pravilnik o radu, Pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta, Pravilnik zaštite na radu i ostalo.

Ispitivanje i unaprjeđenje organizacijske kulture i klime

Organizacija poslovnih eventa i team buildinga

Ostale usluge prema zahtjevu klijenta